سوالات متداول

سوالات متداول

نحوه پرداخت سبد خرید به چه صورت میباشد؟

در مواردی که امکان پرداخت فاکتور فروش در محل وجود داشته باشد مشتری میتواند با انتخاب پرداخت در محل، هزینه ارسال کالا را در آدرس ارائه شده به پیک 13شاپ پرداخت نماید، با این 13شاپ برای افزایش بازدهی ارائه خدمات و کاهش مراحل پروسه فروش و تحویل کالا به شما مشتری عزیز پیشنهاد میکند تا کل مبلغ فاکتور را به صورت آنلاین واریز نمایید، بدیهی است همواره امکان بازگشت وجه طبق شرایط و رویه بازگشت وجه مندرج در راهنمای خرید امکان پذیر خواهد بود.

نحوه ارسال کالا چطور خواهد بود؟

13شاپ برای ارسال تمامی کالاهای خریداری شده روش پست پبشتار و پبک موتوری (فعال در شهر یزد) در نظر گرفته که شما میتوانید بین آنها با توجه به شرایط و محل تحویل مرسوله خود انتخاب کنید. رویه ارسال کالا در بخش مربوطه موجود و قابل مطالعه میباشد.

آیا امکان بازگرداندن کالا را دارم؟

بله، با توجه به شرایط و رویه بازگشت کالا 13شاپ 7 روز محلت تست و بازگشت کالا در نظر گرفته که میتوانید شرایط و نحوه بازگشت کالا را در بخش مربوطه مطالعه نمایید.

چگونه سفارش خود را لغو کنم؟

شما همواره امکان لغو و بازگشت سفارش خود را قبل از ارسال مرسوله دارید، با تماس با پشتیبانی سایت از طریق شماره تلفن دفتر 13شاپ به شمارخ 09351396070 و اعلام بازگشت وجه تا حداکثر 72 ساعت پس از تایید بازگشت وجه پرداختی به حساب شما بازگشت داده خواهد شد.

چگونه میتوانم سفار ش خود را پیگیری کنم؟

وضعیت سفارش شما از طریق پروفایل کاربری همواره قابل مشاهده میباشد، پس از ارسال محموله پیگیری سفارش بسته به نوع ارسال محموله میتواند متفاوت باشد، برای این موضوع به پروفایل خود مراجعه کنید و از طریق گزینه پیگیری سفارش، وضعیت سفارش و روش ارسال را مشاهده کنید. برای مرسولات ارسالی توسط پیک 13شاپ (فعال در شهر یزد) میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید در سایر روش ها با دریافت کد پیگیری مرسوله خود را از طریق شرکت پست پیگیری کنید.

بسته بندی مرسولات چگونه است؟

کلیه مرسولات ارسالی 13شاپ در بسته بندی مخصوص 13شاپ ارسال میشود. کالاهای حجیم یا سنگین در بسته بندی با پوشش سخت برای حفظ سلامت مرسوله ارسال خواهد شد. در صورتی که در رابطه با بسته بندی مرسوله خود حساسیت خاصی دارید با درج در قسمت توضحیات در هنگام سفارش نسبت به مطلع ساختن پشتیبان ما اقدام نمایید.

آیا امکان تغییر کالا پس از ثبت نهایی وجود دارد؟

خیر، پس از ثبت نهایی و صدور فاکتور، صرفا میتوانید نسبت به لغو سفارش اقدام کنید. برای تغییر سفارش، با لغو سفارش جاری و ایجاد سفارش جدید شما امکان دریافت مرسوله جدید خود را خواهید داشت.

چگونه در 13شاپ ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام در 13شاپ، تنها شماره همراه یا ایمیل شما کافیست. بر روی دکمه "ثبت نام" کلیک کنید، و با شماره همراه خود ثبت نام نمایید.

نحوه انتقال کالا در 13 شاپ به چه شکل است؟

از نوار منوی بالای سایت به کتگوری و یا در صفحه فروشگاه به برند مورد نظر خود بروید و کالای مورد نیاز خود را انتخاب کنید. برای انتخاب کالا به ویژگیهای کالا، روش مصرف و نظرات کاربران دقت کنید و کالا را با محصولات مشابه آن مقایسه کنید تا انتخاب درستی بر اساس نیازتان انجام دهید، سپس با فشردن "افزودن به سبد خرید" کالا را سبد خرید خود اضافه نمایید.

نحوه خرید از 13شاپ جیست؟

برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید. در پایان دکمه "تکمیل خرید" را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. برای تکمیل فرآیند خرید لازم نیست در سایت ثبت نام کنید البته پیشنهاد ما این است قبل از خرید ثبت نام کنید؛ که ثبت نام در سایت با شماره همراه با ایمیل امکان پذیر است. پس از تکمیل سبد خرید، آدرس مورد نظر خود را برای دریافت بسته، وارد نمایید، و پرداخت را انجام دهید. در پایان پرداخت موفق، شماره فاکتور شما اعلام می شود و خرید شما، با استفاده از شماره همراه و یا شماره فاکتورتان قابل پیگیری است.

نحوه پرداخت از 13شاپ به چه شکل است

برای خرید از 13شاپ، پرداخت تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر است.

نحوه دریافت رمز پویا (رمز یکبار مصرف)

برای دریافت رمز پویا، باید ابتدا در صفحه درگاه پرداخت بانک، شماره کارت خود، کد چهاررقمی روی کارت (CVV2) و تاریخ انقضا را وارد کرده و سپس کد امنیتی نشان‌داده‌شده را تایپ کنید. سپس روی دکمه «دریافت رمز پویا» یا «رمز پویا» کلیک کنید. سپس باید منتظر بمانید تا پیامک رمز پویا را دریافت کنید. اگر پیامک را دریافت نکردید، پس از 2 دقیقه می‌توانید مجدداً درخواست رمز پویا دهید. پس از مشاهده پیامک رمز پویا، به صفحه درگاه پرداخت بانک برگردید و رمز پویای پیامک‌شده را وارد کرده و پرداخت را انجام دهید.

نحوه استفاده از کد تخفیف

پس از تکمیل سبد خرید و قبل از پرداخت، کد تخفیف خود را وارد نمایید تا از مجموع قیمت سفارش شما به میزان تخقیف مورد نظر کسر شود سپس سفارش را پرداخت نمایید.

فیلترهای صفحه فروشگاه

در صفحه فروشگاه، فیلترهایی را در سمت راست صفحه مشاهده می کنید که ویژگی ها و کاربرد های مختلف کالاها را نشان می دهد. با استفاده از این گزینه ها می توانید در یک لیست بزرگ از کالاها، محصولات مورد نظر خود را با ویژگی یا کاربرد مورد نظرتان فیلتر کنید و از میان این لیست منتخب کوچک تر، کالاها را مقایسه و بررسی کنید و محصول مورد نظر خود را راحت تر انتخاب نمایید.

مرتب سازی کالاها

برای مرتب کردن کالاها بر اساس پربازدیدترین کالاها، جدید ترین کالاها، قیمت از کمترین به بیشترین و یا قیمت از بیشترین به کمترین، می توانید از دکمه "ترتیب" استفاده نمایید و محصولات را به شکل دلخواه خود مرتب نمایید.

استفاده نوار جستجوی سایت

یک راه خیلی ساده برای یافتن کالای مورد نظر در وب سایت، این است که نام یا ویژگی کالای مورد نظر را در نوار جستجو وارد کنید.

روش ارسال 13شاپ

کالا در یزد، در زمان انتخابی شما با پیک ارسال می شود. و در سایر شهرها با پست پیشتاز ارسال میگردد.

هزینه ارسال پبک

هزینه ارسال پیک که فقط در شهر یزد فعال است با توجه به مسافت شما تا میدان آرمان یزد محسابه میشود و به هزینه پیک به عهده کابر خواهد بود

نحوه ارسال به شهرها

کالا با پست پشتاز به شهرستان ارسال می شود و بسته 2 تا 5 روز کاری به دستتان می رسد.

هزینه ارسال با پست پیشتاز

این هزینه بسته به وزن مرسوله توسط سیستم متصل 13شاپ به پست حساب میگردد و به مجموع رقم سفارشتان اضاقه میشود

نحوه اطلاع از کد پیگیری پست

کالا توسط پست پیشتاز برای شما ارسال شده است، با تحویل کالا به پست، کد رهگیری در حساب کاربری شما در 13شاپ ثبت می شود و برای شما از طریق پیامک ارسال می شود. با استفاده از این کد رهگیری، می توانید از وضعیت پستی بسته خود مطلع شوید.

حذف و اضافه کردن کالا در سفارش ثبت شده

امکان تغییر و حذف و اضافه کردن کالا در سفارش ثبت شده وجود ندارد. اما در صورتی که بسته شما در مرحله "ثبت سفارش "است می توانید خرید خود را کنسل نمایید و هزینه مساله را پیشتیانی در میان بگذازید و وجه خود را پس بگیرد.سپس سفارش جدیدی ثبت کنید. توجه کنید در این صورت تخفیفات موجود در فاکتور شما کنسل می شود و خریدی با شرایط جدید ثبت خواهید کرد.

نحوه تغییر آدرس در سفارش ثیت شده

در صورتی که بسته شما در مرحله "ثبت سفارش" است امکان تغییر زمان ارسال و یا آدرس وجود دارد و می توانید برای اعمال تغییرات مورد نظر خود با پشتیبانی 13شاپ تماس بگیرید. اما در صورتی که کالا به مرحله "تحویل به بسته بندی" رفته باشد، امکان هیچ گونه تغییری در زمان و یا آدرس وجود ندارد و پشتیبان 13شاپ به آن دسترسی ندارد. در این حالت، اگر نمی توانید در آدرس ثبت شده حضور داشته باشید، باید تأمل نمایید تا کالا توسط پیک یا پست بازگشت داده شود و هزینه بسته با حساب شما بازگردانده شود.

شرایط ضمانت 7 روزه کالا

به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقه ای وجود ندارد. کالا تنها در صورتی به دلیل عدم تطابق با سلیقه مشتری و انصراف از خرید پس گرفته می شود که پلمپ داشته باشد و این پلمپ باز نشده باشد، در غیر این صورت امکان بازگشت کالا وجود ندارد. در صورتی که کالا در فرآیند ارسال خراب شده یا مشکلی داشته باشد تا 7 روز بعد از تحویل، باز پس گرفته شده و پس از بررسی و احراز مشکل معدوم می شود. برای استفاده از ضمانت بازگشت کالا لازم است حداکثر تا 7 روز پس از دریافت بسته، به پشتیبان 13شاپ تماس بگیرید و موضوع را اطلاع دهید.

نحوه مرجوعی کالا

برای بازگرداندن کالا الزام است ابتدا موضوع را به پشتیبان 13شاپ اطلاع دهید. برای تماس یکی از این دو روش را انتخاب کنید: 1 -با شماره 09351396070 با پشتیبان 13شاپ تماس بگیرید 2 ایمیل ارسال نمایید. در ایمیل، درخواست خود را به همراه شماره فاکتور و علت بازگشت کالا ارسال بفرمایید تا پشتیبان 13شاپ درخواست شما را بررسی کرده ممکن است از شما خواسته شود از محصول یا بسته خود که قصد بازگرداندن آن را دارید عکس ارسال نمایید و کمی تأمل نمایید تا مشکل شما بررسی شود. در صورت تأیید مرجوعی کالا ، زمان و روش بازگرداندن آن با شما هماهنگ می شود. بعد از تأیید و هماهنگی برای بازگرداندن کالا ، لطفا مشخصات خود شامل شماره فاکتور، شماره همراه و نام خود را به همراه محصول از روش های اعلام شده توسط امور مشتریان برای ما ارسال کنید

نحوه تسویه حساب کالای بازگردانده شده

برای بازگرداندن کالا، ابتدا روش بازگرداندن کالا را با پشتیبان 13شاپ هماهنگ نمایید. در بازگشت کالا از شهرها باید قبض پست به همراه کالا ارسال شده و یا در اولین فرصت تصویرآن از طریق ایمیل یا تلگرام یا واتساپ برای بخش پشتیبان 13شاپ فرستاده شود. در بازگشت کالا از شهر یزد، لازم است زمان ارسال کالا و روش ارسال کالا با پشتیان 13شاپ هماهنگ شود.